Cca před rokem jsme společně mohli obdivovat práci kodéra, který vystupuje jako KK, a který si dal za cíl stvořit důstojnou FPS akci pro holou OCS Amigu, konkrétně Amigu 500. Už tehdy vypadal tenhle Doom klon vyloženě k světu a běžel docela plynule.
Grafika ale přeci jen byla pouze dočasná a přímo překonvertovaná z FreeDooma, s ditheringem, bez nějaký dalších nároků na kvalitu či grafickou soudržnost. Ale s tím, jak se na projekt nabalují další talentovaní lidé, došlo i na zbrusu nové grafické podklady, šité enginu a počítači na míru. A jak to vypadá v akci? No božsky!
Nová grafika se netýká jen textur, ale také nepřátel, kteří díky vhodně zvoleným kontrastním barvám nadále nezanikají v mumraji pixelů a jsou nyní viditelní i z dáli. Celkově je to čistší, přehlednější, a o krok blíže dokonalosti ;) Žel, hratelné demo ještě k dispozici není.
Jeste by to chtelo textury podlahy a stropu. Pak by to bylo super.
To by asi A500 nefala
Dost dobry!! Borci si vyhrali.
Pěkná práce, připomíná to křížence DOOM a ROTT.
Je to skoro takový chybějící článek mezi Wolfem a Doomem :) V souvislostí s Wolfí rychlosoutěží a hraním si s level editorem jsem si plně uvědomil, jak strašně byl Doom napřed, to nebyl krok dopředu, to byl přímo rocket jump. Tenhle engine je tak někde uprostřed – stále jen placka, ale podstatně širší možnosti v architektuře úrovní. Ve Wolfovi se prostě nic zajímavého stvořit nedá. Tady už jo :)