Pamatujete na plošinovku Zool, kterou jste mohli hrát nejprve na svých Amigách (1992), a posléze i na PCčkách (1993), Segách a dalších strojích? V hlavní roli vystupuje Zool, maskovaný ninja z jiné dimenze, který byl nucen přistát na planetě Zemi, a aby si dokázal, že je hoden titulu "ninja", musí proti svým nepřátelům bojovat v šestici světů po třech úrovních. Ale to je samozřejmě úplně jedno, důležité je, že Zool je svižná hopsačka, jejímž předobrazem byl bezpochyby z velké části ježek Sonic. Na rozdíl od Sonica ale umí Zool šplhat po stěnách a střílet z blasteru.
A se že se to děje? Inu, Zool se vrací! A to v titulu Zool Redimensioned, který by měl vyjít ještě během tohoto měsíce. Fanoušci originálu myslím mohou tuto novinku vyhlížet s nadšeným očekáváním, protože autoři se zjevně rozhodli nespravovat to, co není rozbité, a Zool Redimensioned se od originálu liší vlastně jen v jedné věci - vidíte toho víc, jelikož je "odzoomováno". Jinak je to pixelartová grafika v klasickém stylu a soundtrack, který by vám klidně mohl dunět z Amigy.
Nějaké ty moderní vychytávky ale Zool Redimensioned nabídne samozřejmé též, nechybí např. trofeje, dvojice herních módů (Redimensioned a Ultimate Ninja), obrazovka s volnou úrovní atp. Trochu nepříjemnou moderní "vyvhytávkou" jsou deklarované minimální požadavky na hardware, i3ka čtvrté generace a 8GB RAM mi na 2D plošinovku přijdou skutečně jako overkill :)
Bude i reklama na Chupa Chups ? Zool byla snad reklamní hra ….něco jako Pepsi man pozdeji . Tak si to nějak neumím představit bez sponzora :D
Čistě reklamní hra to pokud vím nebyla, šlo spíše o product placement.
Jinak k těm nárokům …..od určité doby se dávno nedělají nové hry ve strojovém kódu ….jen se lepí vrstva kódu na vrstvu kódu pod ní rok za rokem . Takže mne nepřekvapuje že na z pohledu minulosti superpočítači ta hra nakonec pojede stejně jako kdysi pod DOSem ;)