Připravovaná novinka The Red Serpent Invasion pro osmibity Commodore 64 je dalším z pokusů, kterak pro dokonale nevhodnou platformu napsat raycasting engine. A nutno dodat, že jde o pokus velmi úspěšný! Plynulost je s přihlédnutím k možnostem C64 nevídaná.
Hratelná ukázka, kterou si můžete stáhnout např. zde, a která mimochodem vyhrála v kategorii Interactive na demopárty Evoke 2022, obsahuje základní herní mechanismy a trojici úrovní k prošmejdění. (Za tu trojici ruku do ohně nedám, to info jsem někde zahlédl, ale už se mi ho nedaří dohledat). Finální a kompletní hry se dle ujištění autorů dočkáme brzy. Pro spuštění T.R.S.I stačí základní Commodore 64 bez jakýchkoli vylepšení. Pro ovládání slouží trojice kláves, kde P je dopředu a L vlevo, střílí se Xkem.
Wow ve své době by to byla pecka přímo neskutečná
To je otázka. Např. na PC ještě před Wolfem vyšla FPS akce Catacomb 3-D, technická úroveň velmi podobná, jen ve fantasy hávu, a kupodivu hra velkou díru do světa neudělala. To až Wolfík všechny ty ingredience poskládal do skutečně lákavého celku :) Tzn. jen „gimmick“ s 3D prostorem zjevně nestačí. Jako tech demo by to samozřejmě bylo fascinující, ale jako hra by se to dost možná moc dobře neprodávalo, kdo ví :)