Tímto apeluji na všechny Céčkové velmistry - pomožte!
Na GitHubu jsou dostupné zdrojové kódy projektu BaK GL, což není nic menšího, než OpenGL remake dungeonu Betrayal at Krondor. BaK GL vychází ze staršího a bohužel nedokončeného projektu xBaK, a nenabízí sice plně implementovanou hru, nicméně již teď je k volnému průzkumu dostupný poměrně rozlehlý svět (aspoň pokud jsem to dobře pochopil).
Celá věc má jeden háček, nejsou dostupné binárky, a to ani pro Linux, ani pro Windows, takže my mudlové, jejichž schopnosti končí kdesi u PHP a JavaScriptu, nebo nedej bože Turbo Pascalu, máme smůlu. OpenGL renderer by měl nabídnout pokročilé vizuální efekty, soudě z dostupných screenshotů, takže bych to i v tomto stavu rád viděl v akci :)
Tak co, zvedne někdo hozenou kroužkovou rukavici?
Přidám odkaz: https://github.com/xavieran/BaKGL
Já jsem vůl, dík, doplním, zapomněl jsem.
Za mne naprostá srdcovka, dohráno asi 3x a i teď ji mám znovu rozehranou :-) Pokusu o vylepšení nebo remaků bylo několik, ale nikdy se to nedotáhlo do konce. Knihy od Feista hltám i dnes a jsem zvědav, jak dopadne počin Call of Saregnar, který z BaK a podobných her bere inspiraci.
Ahoj, nikde jsem nenašel zmínku o tom, že Bak GL by neměl být kompletní. pouze že, cituji – „This project would not have been possible without Guido De Jong’s original work on xbak“. Zkusím to přeložit jak skončí jarňáky a budu u počítače s Visual Studiem :).
Někdo to komentoval na exTwitteru, a v issues vidím dost zásadní věci :) Viz https://github.com/xavieran/BaKGL/issues Každopádně rád bych to prozkoumal :)
https://github.com/xavieran/BaKGL/releases/tag/0.0.1
Právě jsem vydal Windows binárku pro hru, takže ji klidně vyzkoušejte. Upozorňuji, že je tam spousta chyb a nedodělků, a ŽÁDNÝ boj, ale můžete si projít první několik kapitol. Doporučuji ale počkat, až bude hra blíže k dokončení :)