Oči se vám klíží, tělo je v absolutním klidu, pomalu se propadáte do snového nevědomí. Tak, a teď polehoučku prohrábněte mozkové laloky a z nejtemnějších záhybů šedé kůry vyšťourejte vzpomínky na krvavé deathmach seance ve hře v Quake. Přilejte kýbl krve navíc (nebo dva), posypte Doomem a Hexenem, vmíchejte paletu skládající se i z jiných odstínů, než je hnědá a hnědozelená, otočte volume doprava a sešlápněte plyn až na podlahu... Hle, WRATH: Aeon of Ruin je zrozen!
Retro FPS střílečky docela frčí, viz např. Ion Fury. A podobně jako Ion Fury, která jest postavena na BUILDu, sází i WRATH od týmu KillPixel na klasický 3D engine z raného období. Tentokrát byl zvolen Quake 1 engine (id Tech 2), ovšem vytočený na maximum a rozžhavený do ruda.
Holt když se vám pod nohy neplete Pentium 90MHz, pro které musíte optimalizovat, můžete poněkud popustit uzdu svému tvůrčímu géniu. Viz minimální požadavky: Pentium 4 3ghz, 1GB RAM a Geforce 7950GT. A i na silnějších mašinách to prý tu a tam škubne.
WRATH: Aeon of Ruin před několika dny vyšel v early access režimu, není tedy tak docela hotový, ale základní obsah ve formě dvojice úrovní, pětice zbraní, šestice nepřátel a čtyř artefaktů připraven je. Multiplayer bohužel, jaká to smůla, ještě implementován nebyl. Hru můžete koupit na Steamu či ještě lépe na GOG.
Nejnovější komentáře