BuildGDX je v Javě napsaný univerzální engine pro hry postavené na BUILDu. Podporuje většinu zásadních i méně zásadních titulů, konkrétně Blood, Duke Nukem 3D, Redneck Rampage, Witchaven, TekWar a Powerslave / Exhumed. Z těch skutečně velkých her tedy schází Shadow Warrior, ovšem čekání si můžete ukrátit jinou nově podporovanou hrou, FPS akcí Legend of the Seven Paladins.
Věřte či nevěřte, Legend of the Seven Paladins (Euijeok: Im Kkeokjeong / Rock 'n Shaolin) je prvním komerčně vydaným titulem postaveným na BUILDu. Hra vyšla roku 1994, Duke Nukem 3D je tedy o celé dva roky mladší. Na evropské a severoamerické trhy hra po komunikačních problémech s korejským vývojářským týmem nedorazila.
Scott Miller z Apogee to vysvětloval tak, že ačkoli smlouva o licencování enginu byla ujednána, nikdy nebyla podepsána. Korejský tým přesto na vývoji pokračoval a hru v nepříliš vyladěné podobě nakonec lokálně (a stále bez licence na engine) vydal, ještě předtím vyšlo hratelné demo. Abych nemystifikoval - o tom, zda hra skutečně v plné podobě vyšla, lze vést spory, nicméně existující fotografie originální krabice lze brát jako dostatečný důkaz.
Hra samotná je očekávatelně podprůměrná, ale z hlediska historického jde bezesporu o zajímavý artefakt. Hra je zasazena do feudální Koreje, hráč si může vybrat z několika postav specializujících se na různé zbraně. Zajímavé, i když nepříliš praktické, je menu kompletně implementované v rámci 3D enginu.
Nejnovější komentáře