Před několika lety jsme se dozvěděli, že remaster brutální FPS akce Kingpin (1999) je v přípravě. Včera byl onen velký den, kdy Kingpin: Reloaded vyšel, a jak se zdá, měli ho radši svěřit zkušeným nekromantům z Nightdive Studios. Na hře totiž pracovala partička Slipgate Studios (Bombshell, Graven), které sice nechci upírat schopnosti, ale při remasterování zjevně tápali ve tmě.
Na první pohled je vše v nejlepším pořádku - běh na moderních systémech, podpora 4K a ultra-širokoúhlých rozlišení, drobná vylepšení tu i onde, volba mezi klasickým / rozšířeným módem. Jak těžký takový remaster může být? Zvláště v případě hry, která běží na důvěrné známém Quake II enginu? Ukazuje se, že v rukou nezkušených velmi.
Hráči si hromadně stěžují na enormní input lag a celkově nefunkční ovládání, na nezvládnuté grafické efekty, na poklesy fps, na AI hloupější než v původní hře, na absenci multiplayeru, na... no vlastně na vše. Unisono zní, že původní hra s komunitními patchi nabídne podstatně lepší zážitek, a že tenhle remaster jednoduše nebyl připraven k vydání. Jasně, řadu problémů opraví nadcházející patche, ale ty se skřípěním zubů můžu akceptovat u horkých novinek, ovšem remastery by už z principu měly vyjít naleštěné jak Picardova pleš.
Pokud vás uživatelské hodnocení mostly negative neodradilo, pak vězte, že Kingpin: Reloaded je dostupný na Steamu a brzy i na GOG.
Tak prozatím úspěšně odradilo :D
Hrozná škoda, tohle byl remaster, na kterej sem se snad těšil nejvíc :/