Po dlouhých letech neklidného vývoje by v březnu mělo dojít na onu spektakulární událost, kdy Nightdive Studios konečně vydají moderní remake legendy System Shock. Různými demy jsme byli zásobeni po celou dobu vývoje, nicméně demo, které máte k nahlédnutí nyní, již opravdu reprezentuje výsledný produkt, zásadních změn už se nedočkáte. Pokud vám tedy stávající podoba nevyhovuje, ruce pryč.
Současnou verzi hry pohání Unreal Engine a co se hardwarových požadavků týče, prohnal jsem to na své mocné Ivy Bridge i5-3570 s GTX750Ti, a hlásím, že takhle bych to tedy hrát nechtěl :) Pro potřeby screenshotů jsem nastavení osolil na "ultra", takže hra se mi ploužila někde kolem 15 fps. Na střední detaily to těch 30 fps jakžtakž udrželo.
Dobrá zpráva je, že ovládání bylo samozřejmě patřičně modernizováno, takže tu chobotnici, co vám pomáhala s hraním původní verze, můžete vypustit zpět do oceánu.
Hru si můžete předobjednat už teď, cena je stanovena na 40 eur.
Spíš mne zajímá jestli ještě platí remake Systém Shocku 2 k předobjednávce zdarma :/ . Ten je pro mne horší než původní Systém Shock ….
Vzhledem k tomu , že o remaku dvojky dlouho nikde nepadlo ani slovo ,jsem skeptický a počkám až hra vyjde …
A za technický stav si u mne Nightdive vysloužili kritiku už za Powerslave ,kde oficiálně lavný KEX engine podporuje jen Vulkan API což zase nedává ani jeden z mých notebooků .
Bál jsem se , že Unity bude problém hlavně s výkonem ,ale že to nechají konvertovat AI do Unrealu …..to by mne nenapadlo :/. GTX 750 je stále tím co by mělo remake dávat a jestli je to na Unrealu engine cukatůra ,tak se bojím o celkový stav
Tak já radostně hlásím, že na mé potuněné obstaróžní sestavě jede demo na 1920×1080 ultra plynule. Deska Sabertooth X58, Intel Xeon X5690, 18GB Ram a 1060 Nvidia. Takže já se mám proč těšit