Právě vyšlo: Romerův megawad SIGIL II

Podpořit high-voltage.cz na STARTOVAČI

17 patronů přispívá částkou 1822 Kč měsíčně

Je to malé pade pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

Pomalým krokem šourám se podél krvavé lázně, tu a tam smočím konečky prstů, na tváři lehký, vědoucí úsměv, protože dobře tuším, co mě čeká. A nemá smysl dále otálet. Vháním do plic čerstvého vzduchu, rozbíhám se a s hurónský řevem skáču přímo mezi hordy pekelné! (Následně zakopávám, praštím se do čela o nějakou blbou větev, a nejblíže stojící imp v záchvatu dusivého smíchu pálí ohnivou kouli přímo do hloučku svých ohavných bratří. Inu, jsou elegantnější způsoby, jak iniciovat monster infighting, ale je to výsledek, co se počítá, takže dobré.)

Právě vyšlo: Romerův megawad SIGIL II

Sám John Romero se nám již podruhé rozhodl ukázat, že čas neotupil jeho designérské ostří, a servíruje nám pokračování svého projektu SIGIL. I když název by mohl trochu mást, stejně jako jednička, i novinka SIGIL II je megawadem pro původní DOOM, a je tak ideální k oslavě 30. narozenin hry.

Nebojte, nemusíte otevírat peněženky, SIGIL II je ke stažení zcela zdarma, platit musíte jen v případě, že žádáte něco navíc. Kromě verze volně šiřitelné je k dispozici digitální verze doplněná o soundtrack od umělce vystupujícího coby THORR, a dále jsou tu krabicovky v několika příchutích. Vše naleznete na Romerově e-shopu.

Právě vyšlo: Romerův megawad SIGIL II

(Abych předešel zmatení - i verze základní samozřejmě hudbu má, v podobě staré, dobré a nářezové FM syntézy, soundtrack od Thorra je volitelný bonus.)

Tedy vzhůru do akce, uvítám v komentářích vaše první dojmy, já se k tomu nedostanu dříve než dnes večer. Proto ten nejapný screenshot, jsem na notebooku, bez myši, hraní je nemožné.

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

  • | Štítky:  

Komentáře k:
"Právě vyšlo: Romerův megawad SIGIL II"

  • dreak-cz napsal:

    Pecka, nemůžu se dočkat až to vyvařím :)

  • JimiH napsal:

    Hraní bez myši je nemožné? Zrovna v posledním díle Retro Nation se Pavel Dobrovský přiznal, že hrál Dooma roky bez myši… a já vlastně taky. Je pravda, že v Sigilovi je několik míst, kde trefit spínač zbraní je opravdu lepší za pomocí krysy, ale hardcore gameři to určitě zvládnou i tak.

  • Jenkings napsal:

    Já to smažím vždycky jen na klávesnici :D Myš jsem u toho nikdy nepoužil

  • Sledge (admin) napsal:

    Jasně, taky jsem to kdysi hrál na klávesnici, ale je to nesmysl si takhle degradovat herní zážitek ;) Navíc s myší se počítalo od samého počátku, to není nějaká novinka, kterou by doplnily až porty.

  • ... napsal:

    Doom dycky jen s k. Štráfování alt+šipky.

  • Laaca napsal:

    Já v dětství taky v doomovkách myš vůbec nepoužíval. Je to tak výrazně jiný herní zážitek než s myší. Doom pak není frenetickou střílečkou, ale akcí s uvážlivějším postupem. Originální levely šly takhle hrát úplně v pohodě. Naopak s myší jsou z dnešního pohledu možná až moc lehké. U moderních modů je to už ale samozřejmě jinak. Tam bychom si bez myši neškrtli.

  • Doomtrooper napsal:

    S údivem sleduju kolik lidí to stále hraje na klávesnici. Samozřejmě jsem to taky tak hrával, dokonce i deathmatch jsme jeli s korunou zaseknutou na shiftu abychom docílili běhu bez nutnosti držet shift klávesu malíčkem. Ale, zlom pro mě nastal v době kdy kamarád začal hrát tenkrát na myši a začal mě porážet. Rychlost otočení či fling-shot prostě na klávesnici neuděláme. Samozřejmě se také chodilo pravou rukou a pak s myší levou, to byla křivka učení ale nutnost v multiplayeru. O pár let poté vyšel Quake a o pár dalších Unreal Tournament a Quake 3 Arena. V tu dobu už to ovládání prostě potřebovalo sjednotit aby se čověk mohl posouvat. Je pravdou že jsme trávili asi více času v multiplayeru než většina ale i tak koukám na to kolik dinosaurů mezi námi je :)

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem »
Shadow bazar, retro herní džungle