Na Doomworldu denně vznikají různé nápady, projekty a hlavně nový obsah pro Doom II (občas i pro Doom, Heretic, Hexen). Před lety někdo přišel s nápadem, že by se vytvořil balíček nových map (tzv. megawad) pro Doom II, které by však byly ve stylu Quake (tj. rezavé, špinavé industriální prostředí kombinované s nahnědlými hrady).
A tak se začalo pracovat na Parallel Doomensions. Vývoj začal asi v roce 2020 a všichni doufali, že zabere třeba tak půl roku, maximálně rok. Ale jak už to tak bývá, táhlo se to jako sopel a finální verze vyšla až teď v roce 2024. Ve výsledku projekt obsahuje 28 nových map.
O projekt se staral český tvůrce Vašek alias Damned. Do projektu jsem také přispěl svou troškou do mlýna i já. Vytvořil jsem dvě mapy - mapu 11 s názvem Abysmal Abomination a mapu 19 s názvem The Tainted Altar.
Více k projektu najdete na Doomworldu.
A tu je ofiko trailer, který jsem také vytvořil já. :)
Nepřestává mě fascinovat, co lze s tím prastarým enginem dokázat, některá místa z upoutávky skutečně jako by z Quakea vypadla :)
Ne tak úplně… Není to Vanilla, ale je to Boom-compatible :)
Monstra jsou jen reskinovaná, nebo se jim mění i chování? A zbraně zůstaly stejné?
Jen reskin.
Až na Spawn a Shambler. Ty jsou vytvoření od nuly přes dehacked.
Pro mě je to trochu smůla, protože to nepojede (resp. pojede, ale divně) s Brutal Doomem a já si už na něj hrozně zvyknul. Nová monstra jsou častov pohodě, ale ty reskiny to rozbíjí.
Hele byla to pecka. Parádní mapset.