Co není, ale mohlo být, neboli ztraceno ve vývoji. Než Duke Nukem 3D vykrystalizoval ve finální tvar, prošel samozřejmě bezpočtem iterací, slepých uliček, pokusů a omylů. Na Twitter účtu @BuildEnginePics si můžete některé z těchto opuštěných cest prohlédnout. A jsou tam k vidění docela zajímavé věci, např. raná verze úvodní mapy Hollywood Holocaust, stejně jako přehlídka zbraní, z nichž některé se do finální hry vůbec nedostaly, a některé se ve finále chovají trochu jinak.
Např. mrazicí Freezethrower byl původně klasickým plamenometem, RPG měla možnost samonaváděcí munice, jakožto i další zbraně mají alternativní módy střelby apod. Uslyšíte také řadu nepoužitých zvuků.
Pro úplnost - zatímco tato beta nám prezentuje hru víceméně takovou, jak jí známe, existují i záběry z původních prototypů a alfa verzí, ve kterých byste místy Atomového Vévodu snad ani nehledali. Viz níže.
Nejnovější komentáře