To se mě občas někdo optá, kam na ty novinky chodím. No kam, vážení čtenáři, denně přechroustám stovky titulků, pročtu stohy balastu na sociálních sítích, a také prolezu desítky fór a diskuzáků. Poslední množina sice v posledních letech aktivitou nekypí, jednoho smutného dne všechny diskuzní servery zavřou a nechají se nadobro pohltit morem socek, ale ta chvíle ještě nepřišla, ten okamžik ještě nenastal. Důkazem budiž tahle pohledná perlička, která na mě probublala na Nyxu, tímto děkuji uživateli Ragnarok :)
Jde o předělávku intra z legendární real-time strategie Dungeon Keeper. Coby všeobjímající styl byla zvolena claymation, tedy stará dobrá loutková hlína. Ale nenechte se mýlit, je to chyták, ve skutečnosti jde o 3D animaci vytvořenou v Blenderu. Ale vypadá to náramně :)
Pro srovnání níže přikládám původní verzi a pokud mi někdo dáte tip, kterak zkonvertovat SMK video do nějakého moderního formátu, zpracuju to sám a nahraju to k sobě na YouTube v lepší kvalitě.
Není Smacker podporovaný ffmpegem? jednu dobu tam lidi hodně pracovali na podpoře starých herních kodeků.
Hele dobrý, už mi (opakovaně) vytrhlo trn z paty VLC :) Nicméně nějak zásadně vyšší kvalitu z toho stejně nedostanu, takže na to dlabu.