Ken's Labyrinth je znalcům známá záležitost, jde o úspěšný pokus vytvořit vlastní hru lomeno engine na technické úrovni Wolfensteina 3D, plus mínus. Pokus, který vzešel z klávesnice talentovaného a tehdy sedmnáctiletého Kena Silvermana. Ten si při tvorbě Kenova Labyrintu vyladil své kodérské schopnosti a posléze se vrhnul na legendární BUILD (Duke Nukem 3D, Blood, Shadow Warrior).
O téměř 30 let později vytvořil jiný talentovaný programátor Ken's Labyrinth Developer's Toolkit (KKIT/SDL), tedy sadu nástrojů pro tvorbu vlastních levelů v enginu Ken's Labyrinth. Editor KKIT/SDL vám umožní nejen tvorbu levelů, ale též import vlastní grafiky, mezi vámi a tvorbou ultimátní "jako Wolf" FPS akce tak stojí jen a jen vaše schopnosti :)
Mimochodem, ten samý člověk má na triku i Sky High, nedávno vydaný editor tratí pro Skyroads.
Nejnovější komentáře