#hvdosdev

Half-Life 1 a ray tracing

Podpořit high-voltage.cz na STARTOVAČI

23 patronů přispívá částkou 2596 Kč měsíčně

Je to malá dvacka pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

Další FPS klasikou, která prošla omlazující světelnou kůrou raytracingu, viz např. Doom 1 a ray tracing a Return to Castle Wolfenstein a ray tracing, je legendární Half-Life.

Máte-li adekvátní grafické železo, směle se pusťte do akce, vše dostupné naleznete na GitHubu, viz Half-Life 1: Ray Traced.

Projekt jako takový se jmenuje Xash3D: Ray Traced a je forkem enginu Xash3D FWGS, který sám je forkem enginu Xash3D, což je herní engine vyvíjený s cílem poskytnout kompatibilitu s původním Half-Life enginem, plus nějaká ta "drobná" rozšíření a vylepšení :)

Musím říct, že Half-Life s novými efekty vypadá poměrně působivě, nicméně představa, že bych kvůli tomu opojenému paprskovému zážitku musel znovu absolvovat úvodní jízdu, je přesto trýznivá ;)

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem »
Shadow bazar, retro herní džungle