Rozvíjí se nám tu hezký příběh...
Začalo to tím, že Andy Davidson, tvůrce a duchovní otec explozivně humorných červích vyvražďovaček ze série Worms, pomocí "recapu" (výměny kondenzátorů) vzkřísil z mrtvých počítač Amiga 500. Ten samý počítač, na kterém první díl Worms (1995) tvořil. Mohl tedy zálohovat původní data a zdrojové kódy, a zjevně také probudil červíčka, který začal neodbytně hlodat. Andy Davidson se totiž rozhodl sfouknout prach z Worms: The Director's Cut (1997) a posunout tuto vylepšenou verzi původních Worms ještě o píď dále, zůstaneme-li u červí terminologie.
Tento nový update pro Worms DC, pojmenovaný Worms Directors Cut 1.5, má být dle slov autora oslavou jak Amigy, tak mimořádně aktivní scény, která platformu dodnes obklopuje. U příležitosti 30. výročí od vydání původní hry bude do Worms DC 1.5 doplněn zbrusu nový obsah, na kterém kromě autora pracuje právě komunita, která byla vyzvána k tvorbě vlastních levelů. Novinka by měla být zveřejněna na přelomu ledna a února na akci demoscény GERP 2025 a bude k dispozici zdarma.
O data už se nemusíme bát, Andyho věrná Amiga byla zmodernizována na spolehlivé úložiště ve formě SD karty, zdrojové kódy psané v jazyce Blitz Basic 2 jsou v bezpečí. Nemusíme se bát ani přestřelek na poli autorských práv, jejich držitel, tedy společnost Team 17, akci posvětil.
A kde se v tom schovává onen Červený Trpaslík, tedy můj oblíbený Red Dwarf? Jde o jeden z levelů, který by se ve vylepšené verzi měl objevit. Na videu níže si můžete prohlédnout novou funkci dual-layer level, která umožňuje tvorbu map s interiéry, tzn. odbouchnete vrchní slupku a pod ní není prázdno, tedy pozadí, ale další vrstva. No do kosmu! :)
Pro další info sledujte autorův eXtwitter, Mastodon či YouTube kanál.
Nejnovější komentáře