Open-source reimplementace enginu "závodní" hry Carmageddon je ve vývoji již pár let, a projekt se stabilním tempem sune k cíli, tedy verzi, kterou lze označit za finální či 1.0. Aktuální číslovka 0.8 napovídá, že k cílové rovince ještě pár zatáček zbývá, nicméně i tak je 92% funkcí a prvků z původní hry implementovaných, a "propracovaná příběhová kampaň" je bez problému hratelná a dohratelná ;)
Skutečně, podle posledního changelogu se ladí hlavně renderování, opravují se rozličné chybky, a byla implementována i síťová hra. Pro spuštění budete potřebovat datové soubory z původní hry, lze použít verzi z GOG. Fungují i rozličné demo verze, odkazy ke stažení naleznete přímo na githubové stránce projektu. Připraveny jsou buildy pro Windows, MacOS a Linux (x64 i ARM).
TIP: Chcete-li hrát v jemnějším rozlišení, spusťte hru s parametrem, který se pro totéž používal v originále, tzn. dethrace.exe -hires.
Nejnovější komentáře