Jindřich Skeldal, spisovatel, herní vývojář a autor Bran Skeldalu, aktuálně kutí strategii Tribe Nation, ve které se vydáte do období 58-50 př. n. l.. a coby náčelník keltského kmene postavíte římským vojskům.
Pohled na hexovou hrací plochu by mohl evokovat tahovku, ale není tomu tak, boje probíhají v reálném čase, a to na procedurálně generovaných mapách. To by, spolu s dalšími rogue-like prvky, mohlo garantovat slušnou znovuhratelnost. Bitvy jsou sympaticky instantní, nezaberou více než deset minut, a jelikož autor sám uvádí inspiraci tituly jako FTL a Command and Conquer: Rivals, je asi zjevné, na jaký typ hratelnosti a na jaké publikum Tribe Nation míří.
Kromě boje samotného budou základními herními mechanismy Tribe Nation: obchod, správa omezených zdrojů a crafting výbavy pro jednotky. Bitvy budou komplikovány nečekanými událostmi, a také variabilním terénem. Bonbónkem jsou pak příběhové události ve formě doprovodných textů.
Strategie Tribe Nation by měla vyjít na přelomu 2024 / 2025, na Steamu si jí už teď můžete přidat na wishlist. Já to udělal, protože to vypadá jako docela chutná jednohubka! :)
Další informace o Tribe Nation by snad měly být vbrzku dostupné na oficiálním webu randomworldsgames.com, kde bohužel v tuto chvíli visí jen prázdná WordPress šablona, doména dokonce nemá ani SSL certifikát. Ostudné, ale kdo jsem já, abych někomu radil ;)
Z nějakého důvodu mi to strašně připomíná Spellcross :).