
Paranoia 2 multiplayer - někdo to zprovoznil?
Kdysi jsem používal KALI Kali (software) - Wikipedia pro spojení IPX přes TCP-IP.
Sorry ale Paranoia 2 umí jen multiplayer přes sériový kabel nebo přes IPX
https://www.mobygames.com/game/dos/paranoia__/techinfo
DOSBox taky umožňuje pouze emulaci IPX. Nerozumim kde bereš TCP/IP a proč řešíme starší nebo nové Windows. Vždyť to je v případě DOSBoxu naprosto irelevantní
Hm, tak jsem zkusil nullmodem a to vypadá nadějně. Pustil jsem dvakrát DOSBox na jednom PC a v jednom conf mám
serial2=nullmodem server:localhost
a v druhém conf:
serial2=nullmodem
píše to že se to spojilo, ale bohužel se to nějak podělalo když jsem začal hru, tak se nic neděje a pak to píše "obnovuji přerušené spojení"
McVitas napsal(a)
DOSBox taky umožňuje pouze emulaci IPX. Nerozumim kde bereš TCP/IP a proč řešíme starší nebo nové Windows. Vždyť to je v případě DOSBoxu naprosto irelevantní
Myslel jsem, že chceš hrát na dvou mašinách přes internet nebo na dvou PC propojených dnes normálně TCP/IP. Jak jsem se zamyslel přemýšlel jsem o realných mašinách a vypadl mě DOSbox.
Už jsem to rozchodil. Na notebooku jedu přes mobil LTE a velký PC dělal server na public IP.
Nejvíc práce mi dalo nastavit destination NAT, abych dostal veřejnou IP do vnitřní sítě. Na LAN toto nebudete řešit.
V DOSbox ani Paranoie žádný záludnosti tam nebyli, vše fungovalo hned. Paranoiu 2 jsem stáhnul z uloz.to
Na serveru změnit/přidat v play.conf:
IPX=true
ipxnet startserver
Na klientovi v play-net.conf :
ipx connect IP_serveru
(startserver a connect je až v části autoexec)
:) Problémy s pathfindingem nastínil MilasPce zde, hledej odrážky na konci článku:
https://www.high-voltage.cz/2021/v-tomto-vesmiru-neni-nic-jako-maxiduna/
nemám žádný algoritmus, ale pokud jsi hrál Paranoiu a pokoušel ses někdy přesunout větší armádu tak víš, jaká hrůza a absurdní zmatek vždy nastal :-] Všechny jednotky se totiž rozhodly jet přímou cestou rovně do místa určení a tím pádem se po pár sekundách zaklesly a zasekly navzájem do sebe a pak se různě odstrkovaly :-] Takže moje jednoduché vylepšení by bylo, že před pohybem se každá jednotka podívá kolem a pokud je v blízkém okolí více jednotek než x, tak NEJEDU rovně přímou cestou ale následuji grid mapy a tím pádem by se naprosto zamezilo těm hromadným srážkám a zácpám. Takhle to ostatně bylo ve všech RTS z té doby - jednotky při pohybu následovaly grid.
Nejvíce uživatelů online: 351
Právě online:
24 Host(é)
Právě prohlíží tuto stránku:
1 Host(é)
Statistiky uživatelů:
Hosté: 14
Členové: 714
Moderátoři: 0
Administrátoři: 1
Statistiky fóra:
Skupiny: 5
Fóra: 24
Témata: 1441
Příspěvky: 24054
Nejnovější uživatelé:
Michalzchvostoskoku, gjames, Martin Janočko, jakub crhák, retro, Vince Howerton, Standa, Libertarian771, Mastafos77, sleepingmouse, Fleet, SirKoki, awlo, Jiří Dobrý, MilsaAdministrátoři: Sledge: 5655