Intra z DOS her
Takhle jsem si taky kdysi hrál a vzniklo toto: Videa inter s hudbou z Roland MT32
Snažil jsem se najít co nejvíc starých her, co mají nějaký to intro a právě podporu Rolanda. Nejdřív jsem to nahrával i zvuk z kamery, ale potom jsem to upravil, aby zvuk byl lepší, takže zvuk je potom přímo z Rolanda.
Tak třeba zkus: Conquests of Camelot a porovnej to s: Moje intro
Tu je super hudba:
A co třeba demo hry? Tady je demo z hry Wolf.
Každý počítač je hloupý nebo chytrý pouze tak, jako jeho majitel.
Ty opožděný zvuky ze speakeru jsou divný. Jinak na tak malý ploše se enemy blbě trefujou. Nevím, k čemu je hrát dooma na tak slabým železe, respektive se slaboučkou grafikou. Jako demonstrace toho, že to jde, dobrý, ale jinak to nemá význam.
3x 486: MB: 486PIO-3, CPU: Am5x86 P75 @133, RAM: 64MB EDO (!), HDD: 4GB CF, VGA: S3 ViRGE/DX 375 4MB (30ns), OS: Windows 98 SE SP2
WWW: Doupě
"demonstrace toho, že to jde" - ale o to přesně jde, vždyť kolikrát jsme jen tady na fóru narazili na to, od jaké konfigurace je Doom hratelný. Podobné video je v podobné argumentaci k nezaplacení :) Zvlášť, když se najdou lidi, co mi tvrdí, že na 386DX to bylo NAPROSTO plynulé, popř. naopak tací, co jsou přesvědčeni, že ani na 486DX2 se to nedalo hrát. Ano, obojí jsem na svých toulkách internetem potkal :)
Toho Dooma na 386-ce jsem testoval proto, abych dokázal, že to prostě nejde, takhle se prostě fakt hrát nedá. Ale dlouho jsem hrával spoustu her na 386-ce a to včetně Dooma a byly to nervy, jak jsem byl rád, když jsem přešel na 486-ku, tam to bylo o něco lepší, ale pořád nic moc. Je někde srovnání procesorů AMD 386DX/40 a Intel 486DX/33? Moc velký rozdíl ve výkonu mezi nimi asi nebude.
Každý počítač je hloupý nebo chytrý pouze tak, jako jeho majitel.
386/40 vs 486/25 video je velice zajímavé. škoda že test neprovedl v té jedné desce co tam měl 386 neboť 486ky umí taky. Je zajímavé, že 486 je rychlejší, a to i přes to že v zápisu do video RAM je rychlejší 386-ka (5120 vs 4842). Je zajímavé že 486 je rychlejší i když přitom deska 486 nemá osazeny cache obvody, zřejmě vnitřní malá cache to stíhá vyrovnávat. Chápu, že 486 dělá instrukce na míň taktů ale 486 BUS 25MHz do paměti je oproti 386 40MHz dost úzké hrdlo. I speedsys procesoru na videu ukazuje u 386 9.33 a u 486 9.19 jak bych předpokládal, že 486 na 25 je pomalejší než 386 na 40. Něco mi tom testu nesedí snad rozdílné nastavení v BIOSu časování pamětí apod. Tak to budu muset taky vyzkoušet, protože já si myslím, s 386 na 40 udělám větší výkon než 486 na 25.
Praxe znamená, že vše funguje, ale nevíme proč. Teorie znamená, že vše víme, ale nic nefunguje.
Někdy je teorie spojena s praxí. Znamená to, že nic nefunguje a nikdo neví proč ...
"nevzpomínám si" - na tohle bacha, co se plynulosti her týče, paměť je opravdu strašně zrádná! .) Navíc člověk je zhýčkán, jak jednou uvidí Dooma v dokonalé plynulosti, nemůže zpět. Taky jsem hrál kdysi Halfa kolem 15fps a přišlo mi to OK. Stejně jako spolužák, který se chlubil, kterak mu na P166 bez 3D karty krásně plynule běží Unreal. Co si pamatuju, ploužilo se to tak kolem 12 fps :)
Nejvíce uživatelů online: 351
Právě online:
176 Host(é)
Právě prohlíží tuto stránku:
1 Host(é)
Statistiky uživatelů:
Hosté: 14
Členové: 684
Moderátoři: 0
Administrátoři: 1
Statistiky fóra:
Skupiny: 5
Fóra: 24
Témata: 1415
Příspěvky: 23914
Nejnovější uživatelé:
Pluto, Brbla, VasilijP, Snnsnsnn, Franta, pepapantak, isidor, Wolis, Martin Rulf, bujny, Pavel Pavel, LEON Pilot, Jan “Druid” Schicho, POLÁŠEK TOMÁŠ, StanosAdministrátoři: Sledge: 5644