Blackthorne
Kódy jako takový jsou především pozůstatek z konzolí, kdy na cartridge nebylo možné ukládat. Resp. ukládat by i šlo, ale cartridge jako taková by na to musela být navrhnutá a rozhodně by byla dražší. U CD konzolí je zase většinou potřeba paměťová karta
Na PC kódy chápu trochu jako lennost programátorů. Pokud tedy nejde vyloženě o úmysl gamedesignéra :)
Anastaz said:
Kódy byly snad standartní způsob kterak "ukládat" hru ne? Kdy vlastně spatřila světlo světa funkce "save game" ? Mimochodem, taky není ideální... u takovýho DN3D jsem si standartně sejfoval pozici tři milisekundy před smrtí... :)
Tak takle dokonalé savy jsem si dokázala udělat v každé hře alespoň tři, proto jsem vždycky nejvíc oceňovala autosavy plus ty růčo. Jinak kody nebyly zas až tak špatné do chvíle, než člověk zapomněl kam si ho napsal :D
Patris said:
Anastaz said:
Kódy byly snad standartní způsob kterak "ukládat" hru ne? Kdy vlastně spatřila světlo světa funkce "save game" ? Mimochodem, taky není ideální... u takovýho DN3D jsem si standartně sejfoval pozici tři milisekundy před smrtí... :)
Tak takle dokonalé savy jsem si dokázala udělat v každé hře alespoň tři, proto jsem vždycky nejvíc oceňovala autosavy plus ty růčo. Jinak kody nebyly zas až tak špatné do chvíle, než člověk zapomněl kam si ho napsal :D
Tohle se mi nesutále stávalo u jedničky Half-Life. Quicksave ve chvíli, kdy mne od smrti dělily pouhé nanosekundy. Pln frustrace a rozčilení jsem pak dlouhé minuty sledoval tu nekončící smyčku load-smrt. A doufal jsem v zázrak :)
Nejvíce uživatelů online: 351
Právě online: Ganimoth
16 Host(é)
Právě prohlíží tuto stránku:
1 Host(é)
Statistiky uživatelů:
Hosté: 14
Členové: 715
Moderátoři: 0
Administrátoři: 1
Statistiky fóra:
Skupiny: 5
Fóra: 24
Témata: 1441
Příspěvky: 24065
Nejnovější uživatelé:
Jaroslav Šembera, Michalzchvostoskoku, gjames, Martin Janočko, jakub crhák, retro, Vince Howerton, Standa, Libertarian771, Mastafos77, sleepingmouse, Fleet, SirKoki, awlo, Jiří DobrýAdministrátoři: Sledge: 5657