Programování - DOS - Pascal, Basic, C, Assembler atd.
FTL: no, i tací se mezi námi najdou... Osobně jsem snad ozkoušel všechny běžný jazyky, ale že bych u toho vytvrdnul, na to jsem línej. Většinou mi postačí jenom si udělat jakýs takýs obrázek (rozmazanej samozřejmě).
Co mě zaujalo více, to byl Python. Kvůli Blenderu. A LUA - tu neumim, ale líbí se mi. A ta vlastně kvůli želvám v Minecraftu.
http://bonusweb.idnes.cz/proletarian-ninja-03f-/Magazin.aspx?c=A130917_150624_bw-magazin_anb za 48hodin....hmmmm :D
Zde je kousek meho herniho planu z ktereho je patrne jaky smerem se muj zazrak bude ubirat :)
pozn: Tato nadherna grafika ve hre opravdu nebude :D
já už můžu pobíhat po mapě, sbírat zbraně a brnění, a zabíjet potvory. mapa je ovšem jenom jedna, brnění nic nedělá a potvory uměj leda umřít:D ale zas když umřou tak jim můžu sebrat vybavení;) a zabíjet můžu na blízko i na dálku, heč. jenom náboje jsem teda nějak neimplementoval.. a zbraň na blízko i na dálku (oštěp..) taky v současnosti možná neni. ale tak mám ještě tejden:D
1558 řádků kódu? Tak to buď píšeš vážně ukecaný kód nebo to dělá něco monstrózně monumentálního :-)
Nejsem ani ve čtvrtině toho počtu a hra už vesměs dělá co má, do konce mi chybí tak ještě jednou tolik. Holt ale jak jsem říkal - píšu blbé, myší ovládané Space Invaders s Enterprise v hlavní roli. Toť vše :-)
Nejvíce uživatelů online: 351
Právě online:
180 Host(é)
Právě prohlíží tuto stránku:
2 Host(é)
Statistiky uživatelů:
Hosté: 14
Členové: 684
Moderátoři: 0
Administrátoři: 1
Statistiky fóra:
Skupiny: 5
Fóra: 24
Témata: 1415
Příspěvky: 23914
Nejnovější uživatelé:
Pluto, Brbla, VasilijP, Snnsnsnn, Franta, pepapantak, isidor, Wolis, Martin Rulf, bujny, Pavel Pavel, LEON Pilot, Jan “Druid” Schicho, POLÁŠEK TOMÁŠ, StanosAdministrátoři: Sledge: 5644