Dost bylo pádivého hopsání s ozbrojenými zajíci, nasajme sípavě, ovšem plnými doušky dusivý postapokalyptický zmar!
Po dohrání klasických Falloutů, tedy jedničky, dvojky, New Vegas a s přimhouřením oka oslepeného radioaktivitou i nevalné trojky, rozlil se po srdci mém holomráz, který byl následujícím pokusem, tedy čtyřkou, prozářen chabě, přinejlepším silou skomírající svíčky. Multiplayerový Fallout 76 pak jakékoli naděje na opětovný nukleární žár nadobro zadusil a vrátil mě plnou silou do víru splínu o teplotě absolutní nuly.
Ale pak, jako první nesmělé jiskřičky rozpoutávající štěpnou reakci a končící oslepujícím atomovým hřibem, začaly se konečně zhmotňovat dlouhá léta vyvíjené fanouškovské projekty. V nedávné době to byl Fallout: The Frontier a Fallout: New California, a ještě předtím Fallout 1.5 Resurrection. Zatímco první dva zmiňované staví na reáliích a enginu New Vegas, Resurrection je záležitost především pro skalní fanoušky klasických izometrických dílů z devadesátých let.
A jelikož jsem na Fallout opět dostal chuť, stává se cenami ověnčený český projekt Fallout 1.5 Resurrection hrou měsíce. Opět tedy dělám výjimku a přeskakuji další SCORE v pořadí, ale nebojte se, dočkáte se ;)
Jak bylo naznačeno, Resurrection staví na klasické technologii, konkrétně vylepšeném enginu Fallouta dvojky. O vylepšení se starají především zaběhnuté mody Sfall a High Resolution patch, které příznivcům F1&2 určitě nejsou cizí, a které dělají z hraní F1&2&Resurrection o poznání příjemnější záležitost. Už jen za to rychlejší vysouvání panelů bych platil celými pytli zátek!
Vydejme se tedy spolu opět do nehostinné pustiny, co září v temnotách, a užijme si Spad odehrávající se v období mezi Falloutem 1 a Falloutem 2. Hra sice kráčí ve šlépějích klasik, ale jaksi bokem - jak příběh, tak lokace jsou originální, návaznost je tedy především ve stylu a atmosféře. Pojetím má Ressurection blíže k jedničce, je tedy temnější a depresivnější, než dvojka až přehnaně protkaná žertíky.
Technická: pro rozchození Fallout 1.5 Resurrection je nutné mít nainstalovaný Fallout 2, do jehož složky se Resurrection přisaje.
O tomhle modu jsem kdysi slyšel, ale jako vždy jsem jej nehral, tak snad teď nadešla ta pravá chvíle.
Cvičně jsem si odběhal questy v první lokaci a nejeví se to zle :)
Za me nejlepsi Fallout. Neni sice tak obsahly jako Fallout 2, ale prijde mi, ze lokace jsou propracovanejsi. Plus originalni pribeh, ktery cloveka nuti dohrat za kazdou cenu.
Naprosto parádní díl! Jako fanda Fallout 1 & 2, které jsem dohrál nesčetně krát, mě hned po vydání Fallout 1.5 pohltil svou retro grafikou a příběhem. Tady se můžete podívat na zbraně a zbroje z Fallouta 1.5 = http://www.fallout.biz/fallout1-5-energeticke-zbrane.html
Nevíš, kde bych sehnal mou oblíbenou .223 pistoli? :)
Lol, ta grafika pro P95 je předělanej plamenomet :))) Docela by mě zajímalo, jak je ta hra vybalancovaná pro tolik nových zbraní. Přijde mi, že to dost zbytečný.
Mno, při podrobnějším zkoumání se objevují první pochybnosti:
1. Aby jakákoli palná pistole měla stejný dosah jako levecká puška mi přijde dost nablblý.
2. Antimateriálová (AMR) nebo-li *velkorážní* puška bude asi těžko přetěžko používat ráž (nikoli ráži) 7.62. AMR je např. tohle: https://cs.wikipedia.org/wiki/Barrett_M82 Srovnej ráže: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-a26c3a98f7653b4e827f11c92ffa93e1-c A to, že je lepší než Gaussova, snad ani radši nechci komentovat.
BTW Gaussova puška by měla být napájena fůzním článkem, protože urychluje projketily mag. polem vytvářeným el. proudem, ta žádné nábojnice nema, ale to je chyba už předchozích Falloutů.
3. Ten samopal na 14mm mi taky moc nedává smysl.
EDIT: Gaussova puška by měla vyžadovat oboje – fúzní články a náboje.
Tak dohráno, komentář zde: https://www.databaze-her.cz/k28672