#hvdosdev

Soutěž – tvorba hry pro DOS – 2017 – dobojováno!

Stát se PATRONEM
high-voltage.cz

25 patronů přispívá částkou 2876 Kč měsíčně

Je to malá dvacka pro čtenáře, ale velká vzpruha pro HV! ;)

A je konec! Po měsíci hlasování, kterého se celkem zúčastnilo 17 uživatelů, jsou výherci soutěže v tvorbě hry pro DOS jasní.

Balíček s hrami - soutěž – tvorba hry pro DOS – 2017 (.zip)

Na prvním místě se umístil graficky skvostný Silly Knight, kterému po celou dobu na paty dýchal vesmírně-akční Space Assault. Místo třetí obsadila propracovaná tetrisová hlavolamka Ptakovina.


1. místo - Silly Knight
Soutěž – tvorba hry pro DOS – 2017 – dobojováno!

2. místo - Space Assault
Soutěž – tvorba hry pro DOS – 2017 – dobojováno!

3. místo - Ptakovina
Soutěž – tvorba hry pro DOS – 2017 – dobojováno!


Výhercům gratuluji a všem soutěžícím ještě jednou díky za skvělé hry! Kvalita soutěžních titulů mě opravdu mile překvapila. Nyní poputují všechny hry do katalogu nových DOSových her na doshaven.eu.

A samozřejmě nelze zapomenout na zasloužené výhry - Steam / GOG gift kódy / knihy z nabídky megaknihy.cz. Výherce kontaktuji.

Nyní nezbývá než promyslet další soutěž. Možná udělám krok stranou a vydám se např. cestou her pro moderní systémy, ovšem s omezením na rozlišení 320x200 a EGA paletu, nebo něco podobného. Možná by pak soutěžních příspěvků dorazilo trochu víc. Mno, uvidíme :)

Autor: Sledge

DOS, 486, retro! Sběratel starých počítačů, her a konzolí. Profesně webový desetibojař a dělník informačního věku.

Komentáře k:
"Soutěž – tvorba hry pro DOS – 2017 – dobojováno!"

  • AfBu napsal:

    Gratuluji všem účastníkům, konkurence byla vážně úžasná a hry skvělé!

    S nápadem na příští soutěž nelze než souhlasit! Přeci jen pro mnohé bude schůdnější nastartovat Unity/Unreal/GameMaker/cokoli než se ze znovu učit přerušení v DOSu :) Myslím, že počet účastníků by to mohlo pozitivně ovlivnit a to by bylo jedině dobře.

  • gaff napsal:

    tvl, paráda! chtěl bych vidět zdrojáky, abych se taky něco naučil..

    • Hocker1 napsal:

      U Space Assaultu jsou zdrojáky přiložené, akorát nevím, jestli je to dobrý materiál k učení… :-)

    • berk napsal:

      Ano, zdrojáky obsahují spousty špatných příkladů a když se k nim tak přistupuje, tak mohou být do určité míry i poučné.

      Ptákovinu jsem dal na Github a tak pokud by měl někdo zájem přidat pár svých špatných příkladů, nebo měl dokonce tu drzost opravit nějaké moje čuňačinky, má tam k tomu vše potřebné… :o)

      https://github.com/berk76/tetris

  • berk napsal:

    Taky bych chtěl poděkovat všem účasníkům za jejich dílka a za jejich čas věnovaný této soutěži. Věřím, že pokud to bude jen trochu možné, tak se zúčastní i případné další soutěže :-)

    Velký dík samozřejmě patří i Sledge (to se nedá skloňovat…) nejen za to, že nám všem dokázal tak pěkně zorganizovat prázdniny, ale hlavně za to, že dokázal už podruhé připravit takovouto jedinečnou soutěž.

    • Sledge (admin) napsal:

      Co by nešlo – „Sledgovi“, třeba :)

      A jak jsem psal, už tu dumám nad soutěží další, tentokrát bez omezení na staré platformy. Aktuálně to vidím tak na konec roku :)

  • Hocker1 napsal:

    Taky díky všem účastníkům, hlasujícím a hlavně pak Slegovi (ha, fakt to jde! :-) za organizaci!

Přidej komentář (přihlášení / registrace)

(Komentáře s více jak 2 odkazy musí počkat na schválení.)

Podpořit finančním příspěvkem »
Shadow bazar, retro herní džungle