Je vzrušující sledovat, jak se šílenci zvedne závoj nepříčetnosti z očí a pod víčky problesknou dávno nečekané střípky rozumu. Zdá se, že po laserovým mečem provedené lobotomii si vzruchy přeci jen našly cestu a obě hemisféry se spojily v perfektně funkční celek.
Nebo prostě někdo pochopil, kde vydělat peníze. Ach, ta mocná síla kapitalismu!
Není pochyb, že remake Monkey Islandu pěkných pár fufníků vydělal. Stejně jako pokračování od Telltale Games. Jednoho tak ani nepřekvapí, že se Lucasarts chystají vykopat zpod křemíkových náhrobků další zombie.
V první řadě půjde o FPS sérii Jedi Knight. Zdá se tedy, že Star Wars, které éru utlumení kreativity a ždímání jednoho tématu začaly, jí také skončí. Můžeme jen doufat. Osobně bych nad remake her jako Indiana Jones: Fate of Atlantis či Full Throttle snad štěstím uronil slzu. A to i přes fakt, že obě hry jsou geniální tak, jak jsou. Prostě by mě zajímalo, zda mohou být ještě o kousek geniálnější! :)
Ty o Lucasovi, ja o Lucasovi :-) svet je divne miesto. Ked uz som pri tom mieste…ja by som na ich mieste uz nechal Jedi Knighta odpocivat v pokoji lebo z toho vyrobia sracku a la Force Unleashed. A to by nebol pekny pohlad, a uz vobec by som to neprial legende menom Kyle Katarn :-)
Ta ich novinka Lucidity, na jednej strane vyzera celkom pekne, na strane druhej tazko povedat ako sa to bude hrat a…na strane tretej, ak by to nahodou bola dobra hra, zas to bude bez krabice :-( Tento digitalny svet ma zacina srat :-)
@MickTheMage: S „digitálním světem“ souhlas, mrzí mě, že si Monkey Island: SE nemůžu koupit v krabici. Na svojí poličku s originálkama nedám dopustit! :) I když, jak píšeš ty v článku, nemám žádnej „pravej originál“. Jen Curse of Monkey Island, Grim Fandango, Full Throttle a X-WING vs. TIE FIGHTER v těch „classics“ a „budget“ edicích. Ale lepší, než nic :)